
in dit jaar werd er voor de 1ste keer een Carnavalsmis gevierd in de Sint Joriskerk. Jacques Sol was toen Stadsprins. Na de mis gingen de grote mensen naar de Stadsschouwburg voor een Carnavals ontbijt en met de buurtkinderen gingen we naar de le Sage ten Broecklaan. Was er altijd gezellig voor zowel klein als groot en lekker dicht bij huis.


